Stadsmorsan

2008/07/29

Snart tillbaka till jobbet...



Ja, nu börjar jag jobba om en exakt vecka igen, jag har ju varit stressad hela semestern över att man inte hinner vara ledig ju..:) I morgon åker Jonas till Finland för sån datatävling. Jag ska försöka hinna klart hemma och försöka styra in barnen på att somna i hygglig tid inför dagisstarten.
Jonas köpte 2 "pangare" till barnen som kommer att orsaka kraftigt håravfall för mig. Dem låter "Fi fi FIRE" och sen är det lasersikte på dem som man får åter och åter igen tjata på Emil att sikta med i ansiktet på folk.

Veckan och helgen har varit riktig trevlig. Dagvild som man är, så vet jag inte riktigt vad som hände mån-ons, jo, vi gjorde klart Alice sovrum. På torsdag vid lunch åkte vi ner till Fönebo Camping i Hälsingland där svärföräldrarna har sin husvagn som vi fick låna. Vi badade och var in till Hudik och gick på Mulle Meck med barnen. Vi for hem igen på fredageftermiddag. På lördag kom älsta syster med man och barn. Vi har nu hela helgen ätit och druckit gott, varit i Bergafjärden, ätit nyrökta räkor från Skatan, druckit bubbel och även strosat på Birsta. Tack systra, Örjan och Elise för en otroligt trevlig helg, kom tillbaka snart!

Lyckades ladda in bilderna från mobilen igår, så nu vet jag hur man gör, så nu kommer bloggen blir prydd med lite bilder också.

1 Comments:

Blogger Emilia said...

Så lik sin mor!

4:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home