Stadsmorsan

2008/05/09

Vår i luften!

Jahaja, det var ju ett "litet" glapp här i bloggen min. Tyvärr så har vi ingen kamera för tillfället så det blir inga nya bilder på ett tag. Om en vecka fyller mannen 30 år. Han funderade i morse vilka han skulle bjuda till en mindre bjudning som vi beslöt oss för att ha istället. Jaja, det är ju lugnt, en vecka kvar ju, väldigt likt han. Vi var i väg i förrgår och köpte presenter, hoppas på att han ska bli nöjd med dem.

Vi klippte halva gräsmattan i går, när vi flyttade in här så hade inte någon klippt gräset sen i juli, så det var ju rejält långt och fullt med sorkhål..usch! Hoppas dem vi flytta från vår "långhåriga" gräsmatta nu när den blir snaggad.

Har varit hemma med Alice nu i 3 dar, ögoninflammation och förkyld, peppar peppar, hon brukar aldrig vara dålig. Men jag var in i går och jobbade lite ändå, då det inte gick att få in nån istället för mig.

Skulle visst vara fint väder i helgen, jag jobbar dock i morgon. Vi får vara ute mycket i helgen tycker jag, fast att vi borde göra klart barnens sovrum, då det är så himla trångt i våran säng nu, det slutar mest att Jonas sover på soffan och klagar på ryggont dagen efter.

Nää, nu ska Alice och jag ta och duscha, sen ska jag klippa hennes hår, då hon inte ser nåt nu..:)

Återkommer!

1 Comments:

Blogger mlk said...

Vad kul att du bloggar igen!!! :) Fortsätt med det!

11:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home