Stadsmorsan

2006/07/25

Min älskade familj!!





Tänkte jag skulle presentera mig och min familj lite:

Gabriella heter jag. 26 år fyller jag snart (måste räkna med fingrarna hur gammal jag är, man glömmer lätt bort). Bor i Sundsvall, ursprungligen från Jämtland, men är största delen uppvuxen i Sundsbruk. Ber mina släkt och vänner beskiva mig, det blev * Glad * Snäll *Öppen * Hjälpsam *Ambitiös * Positiv...ojoj *generad*





Jonas heter min älskling! Vi träffades för snart 9 år sedan, då genom nätet, vilket inte var så himla vanligt då. Vi förlovade oss 1998 i Kärlekstunneln på Grönan och gifte oss förra sommaren. Han är 28 år och är från Lucksta i Matfors.
Jag älskar han för hans underbara kvicka humor, smarthet, snällhet - älskar mindre hans generösitet att jobba över *urk*, hans otroligt sena nätter framför datorn och hans svårhet att gå upp på morgon.


Alice heter vår stora tjej som snart fyller 3 år. Hon är en bestämd tjej som vet vad hon vill. Gillar att läsa och leka (just nu ska plastdjuren från ladugården kissa på pottan, som tillhör dockan)
Vill helst inte ha några kläder på sig inomhus, som tur är sliter hon inte av sig kläderna när vi är ute bland folk.
Favorituttryck nu är : "Jag vet inte" Jag kan inte" "Det går inte och "Jag vill inte", hoppas detta passerar inom en snar framtid.






Emil är vår färskaste i hushållet! Kille med lite mixad personlighet, men för det mesta glad. Men inne i en period då mamma är bäst..haha. Går bra om inte mamma syns eller hörs.
Kryper och klättrar överallt, en riktig liten upptäckare!
Vi kommer på ett framtida yrke åt han varje dag.

1 Comments:

Blogger halfbreed said...

Alice använder sig av samma svar som mig ju!

1:40 em  

Skicka en kommentar

<< Home