Stadsmorsan

2008/09/19

Utmaningen!

Utmaningen går ut på att fylla i 5 egna svar på respektive område och sedan utmana 3 st andra genom att skriva en kommentar i deras blogg!

Mina svar:
5 platser där jag har bott (oj, det räcker ju inte till ju...haha)

1. Husås, Jämtland 1980-82
2. Östersund 82-85
3. Sundsvall, Sundsbruk 85-98
4. Haga och Ljustadalen 98-00
5. Och sen Jönköping och sen och sen och sen.....tillslut Bredsand!

5 jobb som jag har haft:

1. Demostratiris åt Skogaholms.
2. Bagerianställd på Skogaholm.
3. Kock Scandic.
4. Frukostvärdinna Scandic
5. Kock Delicerano

5 saker i min handväska:

1. Plånbok
2. Nycklar
3. Mobilen
4. Näsdukar
5. Och en massa krims krams:)

5 saker i min frys:

1. Glass
2. Kantareller och lingon
3. Pommes
4. Massa hemmagjord pizza
5. Åsså lite grönt..

5 saker i min bil:

1. 2 barnstolar
2. Emils vagn
3. Nån tandborste ( då Alice är så seg på morgonen att hon får i farten ta med sig tandborsten i bilen)
4. Bruka ofta ligga barnens kläder som man sliter hem från dagis.
5. En hel hög med repiga cdskivor.

1 Comments:

Blogger halfbreed said...

Jag har antagit utmaningen!

6:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home